Høymyrmarka Familiebarnehage
Dokumentmappe
Bildegalleri

Tone Bjellvåg

Jeg er eier av familiebarnehagen og har den daglige omsorgen for barna. Trebarnsmor med optiker-utdannelse, har jobbet med briller og kontaktlinser i 10 år, men startet familiebarnehagen da minstejenta sto uten barnehageplass i 2004. Og det karriere-skiftet har jeg aldri angret på, for å jobbe med små barn er noe av det mest givende, morsomste og viktigste man kan gjøre.

( 01/02/2022 )

Trude Dorthea Kroken

Trude er utdannet førskolelærer og relasjonspedagog med videreutdanning i tverrfaglig veiledning. Hun ble ansatt som pedagogisk veileder i Asker kommune, "Senter for innovasjon og læring" i mai 2020, og har ansvar for oppfølging av familiebarnehagene generelt og veiledning i Høymyrmarka familiebarnehage, som hun trives godt med. Trude bor i Hokksund med to tenåringsbarn.

( 01/02/2022 )